Leveringsbetingelser

FRAKT OG LEVERING

Det er 100 kr i frakt for alle forsendelser. Hentemelding får du direkte fra ditt lokale postkontor. Leveringstiden varierer for det enkelte produkt. Vi pakker varer fredag og lørdag, og det skal normalt ikke skal gå mer enn 10 dager før du har varene dine.

HENTE SELV
Du kan velge å hente kunsten selv i atelieret til Gunilla i Galleberggata 31 i Sande i Vestfold. Kontakt henne på post@gunillaholmplatou.no for avtale om henting.
 
Galleri Gunilla Holm Platou oppbevarer bestilte ordre med "hente selv" som leveringsmåte i 1 måned fra dato hvor de er satt på lager og gjort tilgjengelig for kunden.
 
 
 
Grafikk kan bli ødelagt når de forblir rullet over lengre tid og vi har dessverre ikke anledning til å oppbevare bildene mer enn 1 måned.
Det er kundens ansvar å hente bildene innen fristens utløp. Det gis ikke kompensasjon for ødelagte eller destruerte bilder som følge av kundes mislighold av hentefristen.

IKKE ER FORNØYD MED KJØPET?
Vi beklager hvis produktet ikke svarer til forventningene! Vi skal gjøre det vi kan for at du skal bli fornøyd. Send oss en e-post på post@gunillaholmplatou.no der du beskriver hvilket produkt det gjelder. Send gjerne et bilde som illustrerer reklamasjonsårsaken. Husk også navn og full adresse slik at vi eventuelt kan sende deg en erstatning.
 


FRAKT OG LEVERING
Det er 100 kr i frakt for alle forsendelser. Hentemelding får du direkte fra ditt lokale postkontor. Leveringstiden varierer for det enkelte produkt. Vi pakker varer fredag og lørdag, og det skal normalt ikke skal gå mer enn 10 dager før du har varene dine.

HENTE SELV
Du kan velge "Hente selv" som leveringsmetode på alle ordre. Adressen er Galleberggata 31 i Sande i Vestfold. Kontakt post@gunillaholmplatou.no for å avtale hentetidspunkt.

Grafikk kan bli ødelagt når de forblir rullet over lengre tid og vi har dessverre ikke anledning til å oppbevare bildene mer enn 1 måned. Det er kundens ansvar å hente bildene innen fristens utløp. Det gis ikke kompensasjon for ødelagte eller destruerte bilder som følge av kundes mislighold av hentefristen.

IKKE ER FORNØYD MED KJØPET?
Vi beklager hvis produktet ikke svarer til forventningene! 
Send gjerne et bilde som illustrerer reklamasjonsårsaken. Husk også navn og full adresse slik at vi eventuelt kan sende deg en erstatning.